Rida + tävlingar

Ida har dagen gått hel yeeees börja med tema timme sen finska då så vi på musse piggs jul typ:) o sn modda o där skrev vi nu lite teori o sånt . o sen 3 timmar hussa o de va helt yees vi åt pepparkakor o städa :/

men nu e ja då hemma o ja ha läst lite ur " om jag kunde drömma "riktit bra bok de ... o sett på julkalendern o nu bloggar ja:)

men ja tänkt säga också att imoron ska jag och rida till billnäs o då får ja veta vem jag tävlar med på lörda alltså ja kommer inte att blogga på lörda ska ja och tävla i billnäs och på kvällen sen är det julfest i billnäs o sen ska vi si på brüno jag och sabina :))


Gårdagens outfit

Mitt " linne " från Gina tricot
Jeans - H&M
Sockor - Igen aning :P



Tisdagens outfit

halsband - canny
"linne" - Gina tricot
Jeans - Only
sockor - ingen aning :P



de va de

// NETTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0