Heej Bloggen!

Hej på dej just du som sitter o läser : ))

igår var en ganska lyckad dag : )) Vi hade vårt engelska prov o de var inte svårt : ))) så de går vell bra . Ja red Vissy <3 de va riktit rolit timman gick snabbt , o sen gällde facebook o pizza , mumss : )

ida har sabina varit hit o vi va mest på facebook , för hon var bara en timme , sn när hon for hem for vi till min fammo o faffa o äta vi åt rotmos och fläsksås muuuumssss . fläsksås hörs kanske äckligt men de smakar nästan bacon :) <3  O nu sitter jag o tuggar tuggummi gud va gott de kan vara imellan o jag har en toffs på huvudet alltså ja lade upp allt hår till en toffs rakt uppe på huvudet , jej

imoron ska ja laga biff alá nette :)) haha ja döpte den så för jag lagade de första gången o ja lagar det igen  wohoo
de e riktit gott

man tar bara en bit grisfile ?
och skär de i passliga biff bitar
hackar dom , saltar , svartpeppar , och senap
lägger dom o steka lite i stekpanna
in i ugnen

så  enkelt de måste ni pröva : ))

vi hörs

p-p-paramore : ))

//NETTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0