Lörda ft. freda

Fredan gick bara bra ---> till de som frågar :) 

Ja var o rida till billnäs o ja red vippe de va helt kiva vi övade till dressyrtävlingen i sönda
som jag inte kan vara med på : ( eftersom ja måste vara hemma vi tapeserar (?) mitt rum så ... och nu
bloggar jag på mina föreldrars dator eftersom min är utagen ur mitt rum när vi tapetserar o jag har inte laptop så ...
men dethär funkar också riktit bra


Lörda --> ida

Jag steg upp halv 8 och for till stallet ( jannis ) och for med på tävlingar till broby
De gick riktit bra ja var skötare åt Preemu ( Pete sabinas häst) o lite också åt Kane ( jannis häst )

Sabina placerade sig riktit bra ---> GRATTIS !
( mer iss ja inte säga )

Samma sak med Janni --- > Grattis fast de inte blev nån rosett men nästa gång !

men nu ska ja vell börja fara till sabina jag o janni och hon ska ha lite mys pys kväll idag och titta på film o allmänt ha skojj : )) allti lika rolit


men nu ska ja fara hejjs
som sagt inga bilder er på mina föreldrars dator , och troligt vis inte imorgon heller vi tapeserar ennu kanske kan få inn en bild hur det blev men bara om ?

//Nette

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv; Jag rider på min medryttarponny sedan snart två år tillbaka :) Hade egen häst innan det och har ridit på ridskola ett tag däremellan.

2009-10-31 @ 18:03:25
URL: http://fotobea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0