Nåja..

Nu ska ja äntligen ta mej o  blogga som ja inte alls gjorde igår men de var så bråttom så

igår for ja då ti skolan sn efter det for ja till adde o anno va me men sen så måste adde gå på loppis me sin mamma o då for jag o anno till annos där åt vi hamburgare o kola mums o adde kom föresten dit sen o jag o anno va helt döööa o mådd dålit så vi va bara o lå på annos säng sen for jag på kalas.... där va ja till 9 så ja va ganska slut o dessutom måddes ja laga läxor !


ida ha ja vari ti skolan vi hade hussa , finska , matta , modda , i hussan lagade vi broilergryta vår blev riktitgt god
sen efter skolan for jag janni o madde till masa o köpte godis sen for vi alla med bussen hem o gick hem tilsammans
de va kiva  ....

o nu e ja på datorn o har dessutom ganska ti trist ! BLÄH

men imoron e de fredag o då ska ja o rida efter skolan så inte så farligt mycke bloggas imron heller
men ida ska ja vara extra flitig !


Ingo den boken läser jag till skolarbete
riktit intressant bok



// NETTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0