Hemma :))

Hejj nu är jag äntligen hemma : ))

men de har varit en jätte kiva da endå :))
fast.... de var sportdag :)


Men sen efter de for jag, anno,adde o sist men inte minst lina :)) vi hadd jätte kiva på
pizzerian fast tanten va sur :P


Sn efter det for jag o anno hem till adde sn stack vi ti canny sn hem till adde o så ti canny o sn
till anno en suvären dag !!! Sn efter det for jag o mamma till canny :)) ja köpte bara en
tröjja för mer han jag inte mamma skall baka till fredan för gissa vaad!!!

DÅ E DE JA SOM FYLLER , så ett grattis är alltid snällt

till adde o anno!!

de här är stuff ni kan köpa :)))

- black star parfym
-black mexx parfym
- lite mejk grejjor är aldri fel


till adde o anno !!

dehär får ni inte köpa!  och om ni gör de
får ni ingen muffins :)))

- mommo kläder
-mommo skor
- rött läppstift
+ allt annat mommo stuff :)))


ps. lägger in en bild senare på min nya gråa tröjja som är super fiiin ; )))

kram

//NETTE

Kommentarer
Postat av: anno

Hahahah nu ska vi fa o köp mommo kläder ti dej!:D...nejnej ja vet no ren va ja ska köp åt dej!



Kraaam//anno<3

2009-09-16 @ 19:16:09
URL: http://annoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0