Onsdag

Hej!


Idag är det onsdag och jag har normalt varit till skolan och varit där 6 timmar..

Ush när jag gick hem så kom en estnisk bil förbi och sågt långt på mej det var en gubbe då
.
Jag blev helt livrädd för igår så 2 av mina kompisar gick hem till sig när en estnisk bil stannade brevid dem
mannen mumlade något på estniska och pekade på dem och sen på baksätet - ush . Och han sade något om takapenkille(på finska) = baksätet på svenska . men de bara skakade på huvudet o ringde en av deras mamma och hon hämtade dem och då försvann gubben ... ushh- jag bara ryser ..

Men nu har jag läst på finska provet . och skall börja göra det dagliga på datorn , hörs senare 

          orginal                                    svartvit 
       






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0